/ Otázky jsou společné pro bakalářský a navazující magisterský stupeň, liší se při posuzování obou stupňů hloubkou zpracování a teoretického záběru /
1) Charakteristika hudebního managementu jako oboru, specifika a hlavní úkoly
2) Soukromý, veřejný a občanský sektor v oblasti hudby a managementu
3) Rozhlasové vysílání v ČR, historie, současnost a zákonné předlohy
4) Televizní vysílání v ČR, historie, současnost a zákonné předlohy
5) Hudební /fonografický, nahrávací/ průmysl v ČR, vývoj a současný stav
6) Světový hudební průmysl, historie a současné tendence
7) Světové orchestry a operní domy
8) Hudební nakladatelství v ČR, vývoj a současný stav
9) Agentáž, typy agentur, ČR i zahraničí
10) Internet a hudba
11) Marketing jako základní nástroj ovlivňování hudebního trhu
12) Hudební festival jako fenomén hudebního života, nejdůležitější zahraniční festivaly
13) Distribuce hudebního díla, tradiční a nové formy, úloha sociálních sítí, digitalizace a revoluce 4.0
14) Podnikatelský záměr a plán v oblasti klasické hudby