Bakalářské práce
Michal Prokop, vedoucí práce doc. Slavomír Hořínka
kompoziční část: Aspekty
písemná část: November Steps: šakuhači v kontextu orchestrální tvorby Toru Takemitsu
oponenti: prof. Martin Smolka
Juraj Gažmerčík, vedoucí práce doc. Luboš Mrkvička
kompoziční část: Symfónia
písemná část:
oponenti: doc. Slavomír Hořínka
Jan Gregor, vedoucí práce prof. Martin Smolka
kompoziční část: Death metal: Časoprostor
písemná část: Vokální techniky fry scream a false cord a jejich využití v soudobé hudbě
oponenti: doc. Luboš Mrkvička
Magisterské práce
BcA. Richard Grimm, vedoucí práce doc. Jan Trojan
kompoziční část: Opera OTZE AXT
písemná část: 3D tlačiareň ako samostatný hudobný nástroj
oponenti: prof. Michal Rataj, ext. MgA. Miroslav Tóth, Ph.D.
BcA. Haštal Hapka, vedoucí práce doc. Slavomír Hořínka
kompoziční část: Koncert pro housle a orchestr
písemná část: Složit/přeložit: Koncertantní tvorba Vojtěcha Saudka
oponenti: odb. as. Michal Nejtek, ext. doc. PhDr. Miroslav Pudlák, CSc.
BcA. Darja Kukal Moiseeva, vedoucí práce odb. as. MgA. Jan Dušek, Ph.D.
kompoziční část: Zimní bezčasí
písemná část: Stav výuky kompozice na základním stupni vzdělávání v ČR
oponenti: doc. Jan Trojan, MgA. Markéta Dvořáková Ph.D.
* Bude doplněno
MgA. Petr Hora
Umělé jazyky a fonační prvky v hudbě
John Franek
AURAL ARCHITECTURE: Building Listening Experiences upon Memory and Cognition
Požadavky kladené na doktorské práce najdete na stránce Disertační práce.
Do konce května každého roku katedra schvaluje zadávání diplomních úkolů.
U kompozice student uvede obsazení (pokud možno podrobné a nejlépe také datum konkrétního koncertu, pro nějž skladbu připravuje) a délku. Součástí zadání teoretické doplňkové práce jak pro obhajoby bakalářských, tak magisterských titulů je vypracovaná osnova práce, a také předběžný přehled zdrojů a studijních materiálů. Studenti je připraví spolu s vedoucími diplomních úkolů.
Umělecký výzkum je specifická forma získávání poznání, která se uskutečňuje kladením otázek, cílů a záměrů týkajících se vlastní umělecké tvorby, její realizace a reflexe. Je tedy oproti kvantitativnímu nebo kvalitativnímu výzkumu, které známe z technických nebo humanitních oborů, zaměřen především performativně. V našem případě kompozice a písemná teoretická práce studenta mají ideálně tvořit spojité nádoby. Diplomant by měl řešit konkrétní problematiku, kterou ve vztahu ke svému tvoření považuje za důležitou. Kompozice ukazuje vlastní tvůrčí řešení. Písemná práce vypovídá o dosaženém poznání a reflektuje také v širším mezinárodním kontextu stav zvoleného tématu.
Hudební a taneční fakulta AMU
Malostranské nám. 258/13
118 00 Praha 1
Tel.: +420 234 244 111
IČO: 61384984
DIČ: CZ61384984