24. března 2025 10:00 -
26. března 2025 18:00
Přednášející hosté:
John Kieser (Kanada / USA)
Společně s Jennifer Dautermann založil společnost JDJK Consulting, která nabízí odborné poradenství v klíčových oblastech pro múzická umění.Působil jako prezident a generální ředitel Honens International Piano Competition, dříve zastával pozice ředitele pro partnerství ve společnosti IDAGIO GmbH a mediálního konzultanta pro New World Symphony. Tam také od roku 2015 dohlížel na marketing, rozvoj komunity a publika, zapojení publika a digitální projekty. Ve svém předchozím působení v pozici generálního manažera San Francisco Symphony stojí za oceňovaným multimediálním projektem Keeping Score. A je držitelem řady ocenění - mimo jiné ceny Emmy za projekty The San Francisco Symphony at 100 a Sweeney Todd.
Florian Riem (Německo)
V uměleckém managementu pracuje již od roku 1999. Zastával vedoucí pozice v komorním orchestru Kremerata Baltica Gidona Kremera, v orchestru Ensemble Kanazawa (Japonsko) a v Jihozápadní německé filharmonii v Kostnici.
V letech 2013-2020 působil jako výkonný ředitel a umělecký ředitel Mezinárodní hudební nadace Tongyeong v jihokorejském Tongyeongu, kde byl zodpovědný za dramaturgii provoz koncertní síně Tongyeong. Byl ředitelem Mezinárodního hudebního festivalu Tongyeong, mezinárodní soutěž ISANGYUN a řadu dalších projektů.
Byl členem představenstva Asociace asijsko-pacifických center scénických umění, souboru Ensemble TIMF a Mezinárodní společnosti pro soudobou hudbu. Od roku 2020 je generálním tajemníkem Světové federace mezinárodních hudebních soutěží v Ženevě.
Elizabeth Shribman (USA)
Pracuje v kanceláři generálního ředitele San Francisco Symphony, kde řídí celopodnikové strategické i obchodní plánování, vede projekty napříč funkčními oblastmi organizace a působí ve vyjednávacím týmu pro odborové smlouvy SFS. Dříve působila jako finanční analytička a zabývala se rozpočtováním, finančním plánováním a analýzami. V červnu 2025 nastoupí do nové role ředitelky provozu. Před nástupem do SFS pracovala Elizabeth Shribman v oblasti uměleckého plánování a mezinárodních turné v České filharmonii. Působila také jako orchestrální manažerka v Aspen Music Festival and School a jako generální manažerka Philharmonia Baroque Orchestra.
Jiří Bárta
Má přes 25 let zkušeností v oblasti filantropie, neziskových organizací a nadací v ČR, Evropě i USA. Byl jedním ze spoluzakladatelů Nadace Via v roce 1997 a vedl ji jako generální ředitel po dobu 22 let. Nyní pracuje jako konzultant pro fundraising od velkých dárců a je předsedou správní rady Via Clarita, organizace, která pomáhá českým filantropům najít smysl svého bohatství.
Ladislav Pflimpfl
Jako ředitel značky investiční skupiny PPF v rámci globálního partnerství rozvíjí mezinárodní spolupráci s Českou filharmonií. Ve své práci se věnuje propojení soukromého, kreativního a veřejného sektoru. Je absolventem hudebního managementu HAMU a mezinárodních vztahů FSV UK. Působil ve veřejné a kulturní diplomacii jako ředitel Českého centra, vedl produktový vývoj Lasvitu, projekt muzea skla ZIBA a digitální projekty pro mezinárodní klienty v inovačním studiu Creative Dock.
Lukáš Dejl
Na poli hudebních eventů působí už více jak 10 let. Za tu dobu si vyzkoušel svět hudebního a eventového managementu z různých pozic a úhlů. Několik let strávil jako manažer festivalu Majáles a ředitel festivalu Utubering. Po skončení covidu vyměnil manažerskou pozici za produkční montérky, společně s bývalým kolegou restartoval život společnosti Longaro a nyní dělá produkčního pro festival Hrady a další větší či menší festivaly. Zároveň je manažerem zpěváka Marpa, bývalým road manažerem skupiny Lucie a s bookingem či produkcí pomáhá i dalším českým interpretům.
Jan Gregar
Je spoluzakladatel a CEO Nerudného festu, absolvent politologie, který se zamiloval do jazzu. V rámci festivalu se věnuje též fundraisingu. Nerudný fest je vedle festivalu Mladí ladí jazz organizátorem festivalů Praha žije hudbou, Student festu, Koncertu pro budoucnost (17. listopadu na Václavském náměstí) a dalších projektů.
Eva Kesslová
Vystudovala hudební management na Akademii múzických umění v Praze a účastnila se několika zahraničních studijních pobytů – v roce 2002 na Dartington College of Arts, v letech 2005-2006 díky Fulbrightovu stipendiu na New York University a v letech 2007-2010 v J.F. Kennedy Center for the Performing Arts ve Washingtonu. Od roku 1999 pracuje jako manažerka orchestru BERG, od roku 2006 jako jeho výkonná ředitelka.
Vít Roubíček
Vystudoval Pražskou konzervatoř se zaměřením na klavír a hudební vědu na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Nyní pracuje jako muzikolog, klavírista, hudební publicista, producent a nezávislý knižní redaktor. V minulosti působil v Národní knihovně ČR, učil na Deylově konzervatoři, dále pracoval v hudebních vydavatelstvích Panton, Bonton Music a Supraphon. Od roku 2014 působí na Ministerstvu kultury, kde má na starosti rozvoj a podporu profesionální klasické hudby.
Jiří Sulženko
Od roku 2013 do roku 2018 působil jako ředitel programu projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015 a později jako programový ředitel DEPO2015. Na DAMU učí marketing a evropské souvislosti produkce divadla. Od roku 2020 působí jako ředitel Odboru kultury a cestovního ruchu na pražském magistrátu. Hl. m. Praha zřizuje 16 příspěvkových organizací v oblasti kultury, z toho 10 divadel, zároveň podporuje nezávislý sektor dotacemi ve výši 408 mil. Kč.
David Herel
je výzkumník a vědec v oblasti umělé inteligence specializací se na jazykové modely. Je spoluzakladatelem startupu BottleCap AI společně s Tomášem Mikolovem a Jaroslavem Beckem. Hlavím cílem startupu je radikálně zefektivnit jazykové modely. Práce Davida Herela byla prezentována na špičkových konferencích jako ICLR nebo ECAI a byl součástí týmu, který získal třetí místo v soutěži Alexa Prize Socialbot Grand Challenge.
Bohdan Fedor
je marketingový stratég, hudební producent. Jako marketingový ředitel využívá AI k efektivnímu budování značek a obsahových strategií. Současně se věnuje výzkumu sonic brandingu na AMU v Praze, kde zkoumá, jak zvuk ovlivňuje vnímání značek. Jako producent a skladatel ve svém projektu MystinSound tvoří jedinečné zvukové zážitky pro média a brandy.
Gabriela Kadlecová
absolvovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy, od roku 2020 přednáší právo pro tvůrčí profese na Fakultě umění a designu UJEP v Ústí nad Labem. Současně je aktivní advokátkou, specializuje se zejména na právo duševního vlastnictví a poskytuje právní služby v oblasti umění, filmu, hudby a reklamy.
Hudební a taneční fakulta AMU
Malostranské nám. 258/13
118 00 Praha 1
Tel.: +420 234 244 111
IČO: 61384984
DIČ: CZ61384984