Aktualizované pokyny děkana HAMU k nařízení vlády ČR č. 491 - platné od 1.6.2020
S platností od 1. 6. 2020 dochází v Pokynech děkana k úpravám takto:
Změna:
všechny prostory fakulty (Licht. palác, Hartig. palác, UZA) budou otevřené a přístupné od pondělí do pátku od 9 do 21 hod., v sobotu a neděli od 9 do 18 hod. s tím, že přístup do těchto prostor je možný pouze přes vrátnice - v případě Licht. paláce od 9 do 21 hod, v případě Hartig. paláce od 9 do 18 hod.,
studenti a pedagogové Katedry ZOR budou k výuce i cvičení využívat pouze své učebny. Pro výuku Operní režie je blokován Orchestrální sál v pondělí a úterý, od středy je rezervace Orchestrálního sálu pro potřeby uměleckého provozu možná pouze prostřednictvím p. Vlčka (l. 134)
studenti a pedagogové Katedry dechových nástrojů budou k výuce i cvičení využívat pouze své učebny. Denně od 9 do 12 hod. mohou využívat Galerii, od 13 hod. dále je rezervace Galerie pro potřeby uměleckého provozu možná pouze prostřednictvím p. Vlčka (l. 134),
rezervace Sálu Martinů je možná pouze prostřednictvím p. Vlčka (l. 134),
studenti Katedry bicích nástrojů si budou moci rezervovat své učebny v rezervačním systému pouze sami,
v případě Café HAMU a Klubu bude možné konzumovat jídlo i v jejich vnitřních prostorách
nebude možné, aby si studenti po skončení svého absolventského koncertu pronajali prostory Café HAMU a Klubu.
Nadále platí:
studentům všech studijních oborů HAMU bude umožněn přístup na fakultu jak z důvodu výuky s pedagogem, tak z důvodu cvičení,
výuka nebo cvičení studentů bude probíhat v odpovídajících prostorách/učebnách jednotlivých kateder/pracovišť,
pro studenty, pedagogy a zaměstnance nadále zůstává zachována povinnost používat roušky ve vnitřních prostorách budovy,
studenti, kteří potřebují navštívit fakultu z jiných důvodů než výuka nebo cvičení, např. návštěva studijního oddělení nebo příslušného sekretariátu katedry apod., si svojí návštěvu s příslušným pracovištěm telefonicky předjednají a při vstupu do budovy se na vrátnici Licht. paláce nahlásí, pracovníky vrátnice budou zapsáni do příslušné evidence,
prostora/učebna pro účely výuky nebo cvičení musí být i nadále blokována v rezervačním systému fakulty. Student musí včas kontaktovat odpovídající sekretariát katedry/pracoviště s oznámením potřeby příslušné rezervace (s výjimkou studentů Katedry bicích nástrojů). Ten, po schválení vedoucím katedry/pracoviště, provede příslušnou rezervaci v systému. V případě rezervace sobotních a nedělních termínů bude student kontaktovat odpovídající sekretariát katedry/pracoviště nejpozději v pátek do 12 hod. Přednost mají studenti absolventských ročníků,
nadále je třeba důsledně dodržovat všechna hygienická opatření a pravidla,
počet osob na výuce v případě hudebního umění – max. 5 osob včetně pedagogů,
počet osob na výuce v případě tanečního umění – max. 10 osob včetně pedagogů,
účast na výuce a zkouškách bude povolena za podmínek:
bez akutních zdravotních potíží odpovídajících virové infekci (např. horečka, kašel, dušnost, náhlá ztráta chuti a čichu apod.),
u vstupu do zkušební místnosti proběhne povinná dezinfekce rukou,
osoby nesmí podléhat karanténě,
studenti podepíší a na vrátnici odevzdají prohlášení o bezinfekčnosti,